0
0 In Retete/ Sanatate

Beneficiile consumului de avocado

Am avut o relatie dificila cu avocado, mai ales din cauza ca mi-a adus un grad mare de frustare. In primul rand, cand l-am descoperit eu prima oara, se gasea mai rar si mereu cand imi doream sa il cumpar, nu il gaseam! Apoi, cu cat a devenit mai popular si mai cerut, iar magazinele au inceput sa il includa mai mereu in oferta lor, mereu mi-a fost greu sa nimeresc acel avocado perfect: bine copt, dar nu trecut, cremos, dar nu patat. Ba il gaseam prea crud si il tineam apoi cam prea mult la copt. Sau pur si simplu era prea copt din start.

Dar cu timpul lucrurile s-au asezat si am inceput sa includ tot mai des avocadoul in meniul nostru. Am incercat o multime de retete cu avocado si imi amintesc cu drag cum fiica mea il musca din el ca din mar cand era mica.

In ultima vreme, modul meu preferat de a-l include in meniu este de a-l servi pe post de sos cu usturoi la masa. Merge de minune atat cu legume, cat si cu carne sau oua. Iar faptul ca am descoperit avocado congelat in magazin, ma ajuta si mai mult sa nu uit sa includ avocado cat mai des in meniul nostru: scot cateva cubulete, adaug restul ingredientelor (usturoi, lamaie, sare, iaurt sau maioneza), mixez totul bine si gata sosul cremos si delicios!


Un pas important pentru mine a fost si sa descopar cum sa il pregatesc.
De exemplu, nu stiam de la inceput ca miezul se poate scoate cu o lingura si astfel sa minimizez pierderile (vedeti ilustratia de mai jos).
Apoi, cand il servesc ca atare, langa un ou la micul dejun, am descoperit ca imi place sa il feliez subtire. Initial am crezut ca felierea e doar pentru pozele de pe Instagram, dar apoi am descoperit ca imi place mai mult sa il mananc asa cand il consum ca atare.


Daca mai sus v-am dat destule motive pentru a va convinge sa includeti cat mai des avocado in dieta voastra, iata si cateva idei despre cum il puteti include rapid si usor in meniul zilnic (chiar si cand aveti de a face cu mofturosi):

  1. Servit ca atare la micul dejun, alaturi de oua ochiuri sau omlete 
  2. In smoothie (o solutie ideala pentru a determina si copiii sa il manance) 
  3. In salate – merge perfect atat in salate doar din legume, dar si alaturi de oua, carne de pui, peste sau paste
  4. Guacamole 🙂 
  5. Sosuri diverse – atat la masa, langa legume sau carne, cat si la gustari (tortilla chips cu sos de avocado) 
  6. Pateu cu avocado 
  7. Inghetata cu avocado (o alta solutie perfecta pentru a-i determina si pe cei mai mofturosi copii sa manance cu pofta avocado!) 
  8. Desert – ca de exemplu, budinca de avocado cu ciocolata.

Sper ca va sunt utile toate aceste idei si va invit sa imi spuneti in comentarii, aici pe blog, cum preferati voi sa consumati avocado.


sursa cifre

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply