0
3 In Uncategorized

20 de idei de gustari sanatoase pentru toddleri

Natalia abia a trecut de 1 an jumatate si meniul nostru include si doua tavi cu gustari pe zi. Am vazut pe net ideea aceasta cu gustarea servita in tava de muffins si mi-a placut tare pentru ca este un exercitiu util si pentru mine pentru a-i oferi un meniu cat mai diversificat. Astfel, la fiecare gustare incerc sa ii umplu tavita cu ingrediente diferite! 🙂

La noi de multe ori sub aceasi forma se serveste si micul dejun, pentru ca la inceputul zilei nu are rabdare sa stea la masa 🙂

Ideile de mai jos au in comun faptul ca sunt rontaite „din mers”. Adica pun tavita e masuta ei si ea se serveste singura sau bea dintr-o canuta cu pai. Nu se sta efectiv la masa. 

1. Banane
2. Struguri
3. Citrice (preferabil mandarine si clementine)
4. Bucati de mere
5. Merisoare
6. Afine
7. Stafide
8. Cereale – cel mai adesea cele de porumb sau de tarate
9. Fructe confiate – merisoare, pepene, prune etc
10. Seminte – de floarea soarelui si dovleac
11. Nuca
12. Alune
13. Branza – in acest caz mozzarella si cascaval
14. Iaurt si kefir – inghetat vara
15. Oua – omlete racite si taiate cubulete
16.Smoothie-uri de orice fel – cu iaurt sau cu kefir, in diverse combinatii cu fructe, miere si catina
17. Morcovi
18. Castraveti
19. Kiwi
20. Bunatati coapte de mami 🙂 

You Might Also Like

3 Comments

  • Reply
    Lavinia
    18/11/2012 at 09:35

    Ama, ai pe undeva pe blog un jurnal al diversificarii Nataliei?
    Multumesc!!!
    Lavinia

  • Reply
    ama
    21/11/2012 at 07:06

    Lavinia uite aici am mai multe retete de diversificare – http://amainbucatarie.blogspot.ro/search/label/Diversificare

    Am si un mic banner in bara laterala cu Diversificare care te duce aici 😉

  • Reply
    Lavinia
    21/11/2012 at 08:37

    Multumesc mult!!!!

  • Leave a Reply